Naslovnica Video ”Dosad najbolje snimljen film koji prikazuje demonsku opsjednutost”

”Dosad najbolje snimljen film koji prikazuje demonsku opsjednutost”

Objavljen u travnju 2023., Nefarious je film koji su napisali i režirali Chuck Konzelman i Carey Solomon, a radnja se vrti oko psihijatra koji mora utvrditi lažira li osuđenik, koji čeka presudu za smrtnu kaznu, svoju navodnu opsjednutost demonima.

Publika je oduševljena Nefariousom — film je dosad zaradio 5,5 milijuna dolara; Ipak, neki su filmski kritičari napali film: “Propovjednička propaganda za desničarska uvjerenja”, “kristofašistički manifest”, “kršćanska i konzervativna propaganda”…, samo su neke od “recenzija” kinematografskih kritičara usmjerenih na film koji se usudio ozbiljno shvatiti vjeru i zlo.

Nefarious - Plugged In

National Catholic Register registar stoga je pitao egzorcista priznatog od strane Vatikana, oca Carlosa Martinsa za dojmove o filmu.

”Mogu reći – bez oklijevanja – da je to najbolji film koji prikazuje demonsku opsjednutost ikada snimljen. Umjesto da se zaglavi – kao i svaki drugi film – u đavolskim fenomenima i moći (levitacija, izvanredna snaga i drugi znakovi), ovaj vodi gledatelja u sam um demona. Dok se filmski žanr uglavnom fokusira na prikazivanje demonskog bijesa, Nefarious vješto prikazuje đavolovu nezasitnu žudnju i zastrašujuću inteligenciju. Daleko manje zaokupljen razmetljivošću nego demonstracijom đavolove misli i intelektualnog karaktera, film točno prikazuje kako on guši nadu svoje žrtve.

Pronicljivo, pažljivo i inteligentno razmišljanje ušlo je u njegov scenarij. Solomon i Konzelman — scenaristi, redatelji i producenti filma — saželi su zagonetku u koju demon uvijek gura svoju žrtvu: “Bilo da odaberete opciju A ili B, prokleti ste u svakom slučaju, stoga surađujte pod uvjetima Neprijatelja i izaberite jednu. Naravno, uvijek si slobodan okončati svoj život.” Tu je još jedna zagonetka. …

Film je pristojan i nije “horor” film. Nema bogohuljenja, scena seksa pa čak ni psovki. Međutim, sve je samo ne dosadan. Kao egzorcist, mogu potvrditi da je vjeran stvarnom životu i da ga mora vidjeti svatko tko želi razumjeti Neprijatelja. Bio mi je izazovan. Prikazao sam ga u bogoslovnom sjemeništu gdje živim, a bogoslovi i svećenici danima su raspravljali o filmu.”

Film je trenutno u ponudi na različitim streaming uslugama

Svećenik preporučuje film vjernicima:

A evo trailera za film: