Naslovnica Društvo Što je zajedničko homoseksualnom pokretu i radikalnom islamu?

Što je zajedničko homoseksualnom pokretu i radikalnom islamu?

U nedavnom intervjuu Peter Kreeft, katolički filozof i profesor na sveučilištu Boston College, iznosi ključne elemente koji su zajednički pokretu homoseksualnih aktivista i radikalnog islama, a koji su u posljednje vrijeme doveli do njihovog uspona.

Upitan o istodobnom usponu militantnog islama i homoseksualnog pokreta unatoč međusobno suprotstavljenim ideologijama, Kreeft je odgovorio: “To su jedina dva pokreta u zapadnoj civilizaciji koja će se boriti i umrijeti zbog svojih uvjerenja”.

“Nevjerojatan je paradoks da su u suprotnosti gotovo u svakom pogledu, a ipak su slični jer će se i dalje boriti”, dodao je Kreeft. “I kršćani se trebaju boriti, pojam duhovne bitke, što je istinsko značenje džihada – je rat protiv grijeha, a ne mesa i krvi. Ovo je ključno za kršćanstvo, a to smo izgubili, pa su stoga suprotne snage ušle u vakuum.”

Kreeft je pojasnio kako je, otkad je kršćanska vjera oslabila na Zapadu, stvoren vakuum.

“Pa, barem u zapadnoj civilizaciji, postoji moralni i religijski pad… gubimo vjeru. Europa je već gotovo izgubljena”, rekao je. “Priroda prkosi vakuumu, kako duhovno tako i fizički. Stoga, kada vjera slabi, ulazi druga vjera, jer nitko ne može živjeti bez vjere, a islam je vrlo snažna vjera. Ima svoje dobre točke; ima svoje loše točke. Ali kada se povučemo s bojišta, ulazi netko drugi. To je tako jednostavno.”

Upitan za konkretne razloge uspona homoseksualnog aktivističkog pokreta, dr. Kreeft je odgovorio:

“Zato što smo postali ovce. Rekli smo, ‘zlostavljajte nas, ljubazni smo, smješkat ćemo vam se, tolerantni smo prema svima’. Kad su ljudi takvi, ulazi netko tko ima principe, loše ili dobre. Toliko se klanjamo jednakosti da se bojimo biti drugačiji, biti prepoznatljiv, imati odlučnu i jasnu poruku. I jednakost je dobro obrambeno oružje, ali u njemu nema uvrede. Trebamo jednaka prava kako bismo se zaštitili, ali trebamo nešto mnogo dublje od ravnopravnosti: trebamo prepoznatljivost, trebamo identitet. A ako to napustimo, drugi će doći i preuzeti prostor.”

Kreeft je, međutim, istaknuo kako suprotno od tolerancije i homoseksualnosti, kršćani ljube, u pravoj definiciji te riječi.

“Ljubav se bori. Ljubav se brine. Ljubav diskriminira. I stoga u Svetom pismu, vrlo jasno, imamo nešto što se naziva ‘Gnjev Božji’. Bog mrzi sve neprijatelje ljubavi kao što liječnik mrzi rak koji ubija njegove voljene pacijente. Ako zaista ljubite ljudsko biće, mrzit ćete sve dehumanizacijske snage koje su štetne za to ljudsko biće”, rekao je.

“Ako, s druge strane, ne ljubite ljudsko biće, već samo tolerirate ljudsko biće, onda nećete mrziti ništa”, dodao je Kreeft. “Dakle, ljubav i mržnja idu zajedno. Ljubav prema ljudskom biću, bez obzira na to tko je i mržnja prema ljudskom biću, bez obzira na to tko je, su točno u suprotnosti, kao crno i bijelo. Ali ljubav prema svim ljudima i mržnja svih grijeha – to ide zajedno”, zaključio je Kreeft.

Intervju možete pogledati ovdje: