Naslovnica Crkva Ako ne govorimo otvoreno i javno, više nismo svjedoci, već dezerteri

Ako ne govorimo otvoreno i javno, više nismo svjedoci, već dezerteri

Proročanstvo Fatimske vidjelice sestre Lucije, kako će konačna bitka između Boga i sotone biti u vezi braka i obitelji, danas se ostvaruje, rekao je kardinal Carlo Caffarra, jedan od potpisnika Dubia, na nedavnoj konferenciji Foruma za Život u Rimu.

Kardinal Caffarra, prvi predsjednik Papinskog Instituta Ivan Pavao II za studij braka i obitelji, govorio je o “konačnoj bitci” u vezi pisma koje je poslao sestri Luciji još početkom osamdesetih, kada je Institut tek bio u fazi osnivanja. Odgovor na njega nije očekivao. Ali, na njegovo iznenađenje, Caffarra je primio opširno pismo koje je potpisala sestra Lucija, u kojem je govorila o “konačnoj bitci” koja će se dogoditi u posljednjim danima.

Vidjelica iz Fatime napisala je kako će se “konačna bitka između Gospodina i vladavine Sotone voditi oko braka i obitelji. Ne bojte se (dodala je), jer svatko tko radi za svetost braka i obitelji uvijek će biti napadan i naići na protivljenje u svakom pogledu, jer ovo je odlučujuće pitanje.” A onda je zaključila: “ipak, Gospa mu je već satrla glavu“.

Caffarra je u svom izlaganju rekao da postoje dvije sile koje se međusobno suprotstavljaju u bitci. Jedna je “Ranjeno Srce Raspetoga –Uskrsloga Krista” koji poziva sve ljude k sebi. Druga je “sila Sotone, koji ne želi biti izbačen iz svojeg kraljevstva”.

Kardinal je rekao da je bojno polje na kojem će se odvijati ova presudna bitka- ljudsko srce.

Ove dvije privlačne sile stvaraju dvije kulture- “kulturu istine i kulturu laži”.

“Postoji knjiga u Svetom pismu, posljednja, Apokalipsa, koja opisuje konačni sukob između dva kraljevstva. U ovoj knjizi Kristova privlačnost trijumfalno nadvaladava neprijateljsku silu kojom zapovijeda sotona. To je trijumf koji dolazi nakon dugotrajne borbe, a prvi plodovi te pobjede su mučenici”, rekao je Caffarra.

Caffarra dodaje kako legalizacija pobačaja dolazi od “kulture laži”, gdje se “zločin” ubojstva ljudskog bića smatra “dobrim”, a u stvari je “najdublja negacija istine o čovjeku”.

Razlog zašto čovjek ne smije proliti krv čovjeka, je zato što je on slika Božja. Kroz čovjeka, Bog prebiva u Svom stvorenju. Ovo stvorenje je hram Gospodina, jer ga čovjek nastanjuje. Nagrditi nedodirljivost ljudske osobe jest svetogrdno djelo protiv Božje svetosti. To je sotonski pokušaj da generira “protu – stvaranje”, ohrabrujući ubijanje ljudi sotona je postavio temelje za svoju “kreaciju”, odstranjujući sliku Božju iz stvorenja, kako bi zamračio Božju prisutnost u njima.” Kardinal je dodao da homoseksualni “brak” također proizlazi iz “kulture laži” budući da “negira cjelovitu istinu braka” kako ju je osmislio “Bog Stvoritelj”.

Božja objava nam govori kako Bog razmišlja o braku: kao zakonitoj zajednici muškarca i žene, izvoru života. U Božjem umu brak ima trajnu strukturu, utemeljenu na dualnosti ljudskog bića: ženstvenosti i muževnosti. Ne dva suprotna spola, nego jedan sa i za drugoga“, rekao je.

Sotona, u nametanju laži pobačaja i homoseksualnosti, pokušava uništiti dva najvažnija stupa stvaranja, “ljudsku osobu” stvorenu na sliku Božju i “bračnu zajednicu” između muškarca i žene. “Aksiološko uzdizanje abortusa do subjektivnog prava je uništavanje prvog stupa. Oplemenjivanje homoseksualnih odnosa, kada se izjednačavaju s brakom, je uništenje drugog stupa“, rekao je Caffarra.

Sotonin konačni cilj je “sagraditi anti-stvorenje” ili “alternativno stvorenje”, gdje su Bog i svaki znak njegove ljepote i dobrote izbrisani.

Ovo je krajnji, užasni izazov koji sotona baca pred Boga“, rekao je kardinal.

Biti vjerni sljedbenik Krista u ovim vremenima znači “svjedočiti… otvoreno i javno” istinu o Božjem stvorenju s obzirom na dostojanstvo ljudske osobe i braka.

Netko tko ne svjedoči na ovaj način je poput vojnika koji bježi u ključnom trenutku bitke. Ako ne govorimo otvoreno i javno, više nismo svjedoci, već dezerteri“, rekao je.

Caffarra je zatim pohvalio manifestacije Hoda za život koje se događaju diljem svijeta jer su “velika svjedočanstva” istine o vrijednosti svake osobe.

Izvor